Nasz Zespół

Jaspik tworzą ludzie z powołaniem. Każdy z nas czerpie i radość i satysfakcję z pomagania pamiętając, aby każdego potrzebującego wsparcia traktować z szacunkiem. Nasz zespół nieustannie szkoli się tak, aby być dla Państwa jak najlepszym i najbardziej wszechstronnym wsparciem.

Agnieszka Hać

mgr Agnieszka Hać

Z wykształcenia jestem ekonomistą, pedagogiem, psychotraumatologiem. Zawód terapeuty to moja pasja i świadomy wybór. Jako wolontariusz, wielokrotnie brałam udział w obozach terapeutycznych dla dzieci z zaburzeniami neurorozwojowymi. W lipcu 2011r. założyłam Ośrodek Terapii i Diagnozy Jaspik. Chcąc lepiej pomagać dzieciom ukończyłam studia podyplomowe „Edukacja i terapia dzieci z zaburzeniami rozwoju” oraz studia podyplomowe "Przygotowanie pedagogiczne". W czerwcu 2016r uzyskałam certyfikat psychotraumatologa Polskiego Towarzystwa Psychotraumatologii. W listopadzie 2013 r. ukończyłam 3-stopniowe szkolenie dotyczące terapii behawioralnej osób z autyzmem. Wraz z zespołem Jaspika brałam udział w rocznym szkoleniu "Podstawy Psychoterapii Dzieci i Młodzieży" prowadzony przez Ośrodek Edukacji Psychoanalitycznej z Warszawy. W czerwcu 2022 ukończyłam "Studium Terapii Rodzin" w Dolnośląskim Centrum Psychoterapii. Posiadam uprawnienia do przeprowadzania diagnozy zaburzeń ze spektrum autyzmu przy wykorzystaniu narzędzi ADI-R i ADOS-2. Pracowałam dla Stowarzyszenia Pomocy Dzieciom z Nadpobudliwością Psychoruchową i ich rodzinom „Pomost” jako terapeuta dzieci z ADHD i zespołem Aspergera. W listopadzie 2010r. nakładem Wydawnictwa Harmonia ukazała się moja książka "Zrozumieć świat ucznia z zespołem Aspergera", a w lipcu 2012 r. druga pozycja, której jestem współautorem "Codzienność dziecka z zespołem Aspergera okiem rodzica i terapeuty" Prowadzę również warsztaty dla rodziców i nauczycieli. Prywatnie jestem mamą dwóch wspaniałych synów, szczęśliwą posiadaczką kilku kotów.

Magdalena Belling

mgr Magdalena Belling

Od 1999 roku pracuję jako terapeuta osób z autyzmem, ukończyłam psychologię kliniczną w Szkole Wyższej Psychologii Społecznej w Warszawie. W czerwcu 2016 r. uzyskałam tytuł psychotraumatologa pierwszego kontaktu Polskiego Towarzystwa Psychotraumatologii. Ukończyłam wiele szkoleń i kursów zawodowych oraz jest uczestnikiem i współorganizatorem licznych konferencji naukowych związanych z tematem terapii osób z autyzmem, ADHD, Zespołem Aspergera, współpracy ze szkołami, rodzicami i Poradniami Psychologiczno- Pedagogicznymi. Prowadzę terapię indywidualną oraz grupową, diagnozę oraz warsztaty terapeutyczne dla rodziców dzieci z ADHD z ramienia szkoły, Stowarzyszenia „Pomost” oraz Pomorskiej Fundacji Innowacji Społecznej. W obszarze moich zainteresowań znajduje się arteterapia, wykorzystująca wszelkie przejawy twórczości w procesie terapeutycznym. Prywatnie filcuję, wykonuję biżuterię, plotę kosze z korzenia sosny, lepię z gliny oraz zajmuję się decoupagem. Fascynują mnie szamańskie metody terapeutyczne i zwyczaje ludów pierwotnych. Szanuję i kocham siebie i ludzi. Jestem mamą, miłośniczką doga niemieckiego, naturalnego budownictwa oraz gorącej czekolady. Lubię mieć czas na nie robienie niczego - wtedy robię najciekawsze rzeczy.

mgr Dorota Hinca-Czura

Jestem absolwentką Psychologii Klinicznej Dzieci i Młodzieży, Pedagogiki Społecznej Uniwersytetu Gdańskiego, Podyplomowego Studium Logopedycznego W Gdańsku oraz Podyplomowych Studiów z Psychologii Klinicznej w Gdańsku. Ukończyłam I stopień Terapii Skoncentrowanej na Rozwiązaniach oraz liczne szkolenia w obszarze psychologii, psychopatologii, uzależnień praz pomocy psychologicznej. Od kilkunastu lat pracuję jako psycholog szkolny, współpracując w różnych okresach m.in. z Dziennym Terapeutycznym Oddziałem Psychiatrii Dzieci i Młodzieży w Nowym Porcie, Środowiskowym Domem Samopomocy „Młodzieżowym Szopenem”, Fundacją Oparcia Społecznego Aleksandry „FOSA”, a także Ośrodkiem Wczesnej Interwencji i Wspomagania Rozwoju w Gdańsku. W swoim doświadczeniu zawodowym pracowałam z dziećmi z niepełnosprawnością intelektualną i ruchową, młodzieżą z zaburzeniami psychicznymi i trudnościami emocjonalnymi, prowadząc terapię indywidualną i grupową. Zajmuję się także terapią i wczesnym wspomaganiem rozwoju dzieci w wieku 0-3, a także wsparciem rodziców w obszarze wychowania i stymulacji rozwoju dziecka. Prywatnie jestem mamą dwóch nastolatków, a także pasjonatką wypadów rowerowych i turystyki górskiej.

Dorota Maniszewska

mgr Dorota Maniszewska

Jestem absolwentką Pedagogiki i Psychologii ze ścieżką specjalizacyjną Psychologia Kliniczna na Uniwersytecie Gdańskim. Ukończyłam kurs organizowany przez Instytut Matki i Dziecka w Warszawie: "Problematyka wczesnej interwencji i zdrowia psychicznego małych dzieci" oraz roczne szkolenie prowadzone przez Ośrodek Edukacji Psychoanalitycznej z Warszawy: ,,Podstawy Psychoterapii Dzieci i Młodzieży”. Ukończyłam liczne szkolenia dotyczące terapii i wsparcia psychologicznego dzieci z zaburzeniami neurorozwojowymi, między innymi z zakresu praktycznego zastosowania monitorowania rozwoju dziecka oraz diagnozowania małych dzieci w kierunku zaburzeń ze spektrum autyzmu. Swoje doświadczenie zawodowe zdobywam współpracując z Ośrodkiem Wczesnej Interwencji i Wspomagania rozwoju w Gdańsku oraz Uniwersytetem Gdańskim. Zajmuje się terapią i wczesnym wspomaganiem rozwoju dzieci od 0-3 lat oraz terapią dzieci i młodzieży. Moje zainteresowania zawodowe dotyczą również uwarunkowań rozwoju psychoruchowego przedwcześnie urodzonych dzieci oraz opieki psychologicznej nad osobami w okresie okołoporodowym. Szczególnie jestem zainteresowana problematyką teorii przywiązania i więzi między dzieckiem a jego opiekunem. Jestem certyfikowaną instruktorką Masażu Shantala, zafascynowaną profilaktycznym działaniem kontaktu ,,skóra do skóry” na dziecko i matkę zaraz po porodzie. Organizuje szkolenia i warsztaty dla osób oczekujących narodzin dziecka oraz dla świeżo upieczonych rodziców. Współpracuje z przedszkolami i szkołami.

Anna Siejek

mgr Anna Siejek

Z wykształcenia jestem psychologiem (SWPS), ukończyłam także półroczne szkolenie z “Terapii Dzieci i Młodzieży” (Centrum CBT), jestem certyfikowanym trenerem TUS (Savant). Brałam udział w wielu szkoleniach, między innymi z terapii traumy, PAD, terapii koherencji, zaburzeń odżywiania. Swoją pracę poddaję regularnej superwizji. W relacji z pacjentem staram się stworzyć bezpieczną przestrzeń, opartą na zaufaniu i szacunku, aby każda osoba mogła czuć się zrozumiana i zaopiekowana.

Nicol Śliwińska

mgr Nicol Śliwińska

Od 2018 roku pracuję jako terapeuta z dziećmi i młodzieżą oraz ich rodzicami. Ukończyłam studia magisterskie pedagogiki oraz szkołę psychoterapii poznawczo-behawioralnej. Już w trakcie tego kształcenia pracowałam zarówno w placówkach leczenia stacjonarnego jak i ambulatoryjnego i mam doświadczenie w prowadzeniu terapii indywidualnej pacjentów od 5 do 21 roku życia a także terapii grupowej. Swoją wiedzę regularnie poszerzam uczestnicząc w kursach i szkoleniach.

Marta Pawełek

mgr Marta Pawełek

Ukończyłam Uniwersytet SWPS w Sopocie na kierunku psychologia kliniczna i zdrowia. Zajmuję się wsparciem psychologicznym, a także terapią osób dorosłych, dzieci i młodzieży. W swojej pracy wykorzystuję różne metody terapeutyczne, dostosowując je do indywidualnych potrzeb klientów. W pracy z drugim człowiekiem cenię sobie relację. To na niej buduje współpracę. Ważne jest dla mnie stworzenie atmosfery zaufania i szacunku. Skupiam się na wspólnym poszukiwaniu najlepszych rozwiązań, dopasowanych do potrzeb i możliwości klienta. Doświadczenie zawodowe zdobywałam m.in. w: oświacie, fundacjach i organizacjach pozarządowych, realizując projekty unijne z zakresu pomocy psychologicznej, podczas prywatnej praktyki psychologiczno-terapeutycznej. Na co dzień współpracuję z Centrum Diagnozy i Terapii Jaspik, Centrum Terapii Słowik Medica oraz Fundacją Nieustraszone. Jestem członkinią Polskiego Stowarzyszenia Terapeutów Terapii Skoncentrowanej na Rozwiązaniach. Swoją praktykę poddaję superwizji.

Martyna Szabat

mgr Martyna Szabat

Jestem psychologiem, psychotraumatologiem i psychoterapeutą psychodynamicznym w trakcie szkolenia w Krakowskiej Szkole Psychoterapii Psychodynamicznej. Doświadczenie zdobywałam w placówkach medycznych i terapeutycznych, m.in. w Szpitalu Dziecięcym Polanki, Szpitalu Psychiatrycznym w Starogardzie Gdańskim, Ośrodku Interwencji Kryzysowej w Gdyni oraz w Centrum Psychoterapii i Coachingu Synergia. Obecnie pracuję również w Centrum Pomocy Dzieciom Fundacji Dajemy Dzieciom Siłę w Gdańsku. Ukończyłam szkolenia z zakresu terapii opartej na mentalizacji, w tym „Rodzic jak latarnia morska – program pracy grupowej opartej na mentalizacji” oraz Mentalization-Based Treatment for Children (MBT-C), a także szkolenie dotyczące pracy z dziećmi przejawiającymi problematyczne zachowania seksualne. Regularnie uczestniczę w konferencjach i szkoleniach, a swoją pracę poddaję superwizji.

Alicja Rudzińska

mgr Alicja Rudzińska

Jestem absolwentką Uniwersytetu Marii Curie-Skłodowskiej w Lublinie. Ukończyłam specjalność rodzinną, tym samym uzyskując tytuł magistra psychologii. Jestem w trakcie czteroletniej szkoły psychoterapii w Krakowskim Centrum Psychodynamicznym. Doświadczenie w zawodzie psychologa zdobywałam prowadząc konsultacje oraz terapię w prywatnych gabinetach psychologicznych w Trójmieście. Pracowałam jako psycholog na Oddziale Rehabilitacji Neurologicznej w Kociewskim Centrum Zdrowia w Starogardzie Gdańskim. Obecnie współpracuję z Ośrodkiem Jaspik, prowadząc konsultacje i terapię młodzieży, a także Stowarzyszeniem Wsparcia i Interwencji Support - prowadzę grupę wsparcia dla dzieci i młodzieży w Sopocie. Prowadzę również własną działalność psychologiczno-terapeutyczną, pracuję z osobami dorosłymi. Poprzez moje media społecznościowe oraz Bloga dzielę się wiedzą i psychoedukacją z innymi. Ukończyłam szkolenie w zakresie Terapii Skoncentrowanej na Rozwiązaniach (TSR), szkolenie na temat komunikacji z osobami ze spektrum autyzmu, szkolenie z rozwoju emocjonalnego dzieci, a także z pracy z małoletnimi z podejrzeniem wykorzystania seksualnego oraz z interwencji kryzysowej. Odbyłam kurs ze wsparcia psychoterapeutycznego dla osób po doświadczeniu traumy pod opieką prowadzących ze Stowarzyszenia NEST oraz staż psychoterapeutyczny w Ośrodku Terapeutyczno- Szkoleniowym w Lublinie w nurcie psychodynamicznym. Stale poszerzam wiedzę, a swoją pracę poddaję regularnej superwizji i działam zgodnie z kodeksem etyki zawodowej. Lubię kontakt z drugim człowiekiem, a w pracy z nim cenię sobie szczerość, otwartość oraz zaangażowanie w relacje. Wierzę, że dzięki komunikacji można rozwinąć swoje kompetencje, umiejętności oraz nauczyć się radzić sobie z problemami. Prywatnie z zamiłowania do aktywności fizycznej i ruchu, od 5 lat jestem aktywną instruktorką zajęć fitness. Lubię doświadczać nowych rzeczy, przygód i emocji. Cenię sobie momenty tylko dla siebie i uwielbiam spędzać wartościowy czas z innymi ludźmi.

Aleksandra Skowrońska

mgr Aleksandra Skowrońska

Jestem absolwentką psychologii na Uniwersytecie SWPS w Sopocie. Ukończyłam również I stopień szkolenia w zakresie Terapii Skoncentrowanej na Rozwiązaniach a także wiele szkoleń dodatkowych w obszarze rozwoju dzieci i młodzieży. Podczas studiów zdobywałam doświadczenie poprzez bezpośrednią pracę z dziećmi i młodzieżą z trudnych środowisk w Zespole Placówek Specjalistycznych w Gdyni oraz kontakt za pośrednictwem czatu i telefonu zaufania "Coucb" prowadzonego z ramienia Gdyńskiego Ośrodka Szkolenia Terapeutów. Obecnie wspieram rodziców z całej Polski podczas konsultacji online oraz spełniam się w roli trenera umiejętności społecznych. Praca z dziećmi jest dla mnie wyjątkowa, bo wierzę, że zarówno młodsi jak i starsi potrzebują przede wszystkim zrozumienia i wysłuchania, które są kluczem do wspólnego przezwyciężenia trudności.

Marzena Nowicka - Robak

Marzena Nowicka - Robak

Z wykształcenia jestem pedagogiem z kwalifikacjami oligofrenopedagoga i arteterapeuty w pracy z dziećmi, młodzieżą i dorosłymi oraz psychotraumatologiem po ukończonych studiach podyplomowych. Praca w tym kierunku jest dla mnie przestrzenią do stałego odkrywania i jednym z celów zawodowych. Aktualnie jestem w trakcie jednolitych studiów magisterskich z psychologii o specjalności - neuropsychologia. Pracuję z osobami dorosłymi i młodzieżą z ADHD. Wsparcie dziewcząt i kobiet w tym obszarze jest mi szczególnie bliskie. Mam również wieloletnie doświadczenie w pracy z dziećmi z ADHD i ich rodzicami. W podejściu terapeutyczym korzystam z Terapii Skoncentrowanej na Rozwiązaniach, której filozofię i techniki odkrywałam w ośrodku terapeutyczno-szkoleniowym Integri TSR, gdzie ukończyłam pełne szkolenie I i II stopnia, Terapię Rodziny w TSR w stopniu zaawansowanym, szkolenie z Terapii Odcieni Osobowości oraz Studium Terapii Osób po Traumie złożone z trzech stopni zaawansowania. Jestem również członkinią Polskiego Stowarzyszenia Terapeutów Terapii Skoncentrowanej na Rozwiązaniach i pomału kieruję się na ścieżkę certyfikacji. Ukończyłam liczne szkolenia, uczestniczyłam w konferencjach i wielu spotkaniach edukacyjnych w kontekście wsparcia, pracy pomocowej i terapeutycznej. Proponuję spotkania również w języku angielskim - ukończyłam filologię angielską. Jako pedagog chętnie konsultuję rodziców, wspieram ich w budowaniu relacji i towarzyszę w drodze ku preferowanej przyszłości. W obszarze młodzieży i rodziców jestem obecna od ponad dwudziestu lat. Połowę tego czasu w roli edukatorki, wychowawcy, oligofrenopedagoga i mentorki, od paru lat w gabinecie wsparcia psychologiczno-pedagogicznego. Prowadzę również warsztaty psychoedukacyjne dla nauczycieli i rodziców. W pracy z osobami dorosłymi zajmuje mnie również wypalenie zawodowe, trudne i traumatyczne doświadczenia związane z wykonywanym zawodem oraz wyzwania osoby z ADHD w pracy. Prowadziłam specjalnie przygotowane spotkanie dla firmy szkoleniowej, gdzie pojawiam się w przestrzeni BHP w roli eksperta odnośnie dbania o dobrostan pracownika. Prywatnie zajmuje mnie radosna twórczość: rękodzieło artystyczne wszelkiego rodzaju, malarstwo, szkic, grafika. Miewam całkiem sporo różnych zainteresowań i chętnie próbuję nowych. Chodzę na zajęcia z ceramiki, tańczę, śpiewam, dużo czytam, korzystam ze spacerów z psem i kontaktu z naturą. Uwielbiam przelewać myśli na papier, rozmawiać z ludźmi, poznawać i doświadczać otaczający mnie świat. Jednocześnie cenię sobie spotkania ze sobą. Fascynuje mnie człowiek oraz wyjątkowość każdej i każdego z nas. Prowadzę wirtualną Kawiarenkę Terapeutyczną - jest to moje miejsce zatrzymań w podróży do budowania rozwiązań.

Nasi Partnerzy:

savant Szkoła terapi karmienia Logop Keja-Med Centrum Euro Joanna Głębocka Psychoterapia